•  GRATIS bezorgd bij €50,00 of hoger
  •  voor 17:00 besteld: dezelfde dag verzonden
  •  achteraf betalen met Klarna

Algemene voorwaarden


Algemene voorwaarden Klarna

 


 1. Achteraf betalen binnen 14 dagen.
 2. Kosten bij te late betalingen.
 3. Kredietcheck.
 4. Privacystatement.
 5. Gespreid betalen voor 5 Euro per maand.
 6. Algemene voorwaarden voor gespreid betalen met Klarna.
 7. Europese standaardinformatie inzake consumentenkrediet.
 8. Krediet prospectus gespreid betalen.
 
1. Achteraf Betalen: binnen 14 dagen.

Deze webwinkel geeft u in samenwerking met Klarna de mogelijkheid om achteraf te betalen. Achteraf Betalen is een veilige en eenvoudige manier van online winkelen. U hoeft nooit bank- of creditcardgegevens op te geven en u betaalt pas nadat de bestelling is bezorgd.

• U betaalt pas als u de bestelling in huis heeft.
• U heeft altijd 14 dagen de tijd om uw rekening te betalen.
• De factuur wordt tegelijkertijd met de producten verzonden.
• U hoeft geen bank- of creditcardgegevens op te geven.
• U heeft altijd minimaal 14 dagen bedenktijd in overeenstemming met de consumentenwet*.
• Via Mijn Klarna op klarna.nl kunt u uw facturen downloaden en betalen met iDEAL.

 

 

U kunt alleen aan Klarna betalen, omdat de vordering aan Klarna wordt overgedragen.

2. Kosten bij te late betaling.

 De webwinkel rekent u € 0 voor het gebruik van deze service. Bedenk dat deze kosten per webwinkel kunnen verschillen. Als Klarna geen betaling heeft ontvangen op de vervaldatum van de factuur, zal er per e-mail kosteloos een eerste herinnering worden gestuurd met een nieuwe betalingstermijn van 14 dagen. Bij de tweede herinnering zal Klarna  € 13,50 aanmaningskosten** in rekening brengen. Blijft betaling uit dan kunnen deze kosten oplopen tot 15% voor bedragen tot € 2.500,- met een minimum van € 40,-.

3. Kredietcheck 

Wanneer voor Achteraf Betalen gekozen wordt zal Klarna een kredietevaluatie uitvoeren, wat kan inhouden dat een kredietcheck wordt gedaan.

4. Privacystatement

Uw persoonsgegevens worden in overeenstemming met de geldende wetgeving en niet aan derde partijen verstrekt voor advertentiedoeleinden. De persoonsgegevens worden gebruikt ter identificatie, voor klantanalyse, kredietevaluatie, marketingactiviteiten en verdere productontwikkeling. Bekijk Klarna’s  privacystatement voor een nadere uitleg over de manier waarop Klarna persoonsgegevens verwerkt. 
Door Achteraf Betalen te  gebruiken gaat u ermee akkoord dat Klarna uw persoonsgegevens in overeenstemming met haar privacystatement verwerkt, inclusief het overdragen van gegevens aan zorgvuldig uitgekozen partners of aan landen buiten de EU/EER. * Geldt niet voor alle goederen en diensten, bijv. vliegreizen, evenementen en speciaal vervaardigde producten. ** Bij facturen onder € 20,- wordt € 7,50 aanmaningskosten in rekening gebracht.

https://cdn.klarna.com/1.0/shared/content/legal/terms/EID/nl_nl/invoice?fee=0

 

5. Gespreid Betalen vanaf € 5 per maand 

Gespreid Betalen is een betaalmethode waarbij uw aankopen in termijnen worden betaald. U bepaalt zelf wat u per maand betaalt. Alle aankopen bij webwinkels die Gespreid Betalen aanbieden worden op één overzichtelijke factuur verzameld.

• U ontvangt uw bestelling altijd voordat u betaalt.
• U betaalt ten minste € 5 per maand of 1/24 deel van het totale bedrag.
• U hoeft geen bank- of creditcardgegevens in te vullen.
• Al uw aankopen worden verzameld op één maandelijks overzicht.
• U kunt het totaalbedrag op elk moment aflossen zonder extra kosten.

Voorbeeld van kosten bij regelmatige aflossing:

Raadpleeg de Europese standaardinformatie inzake consumentenkrediet voor een volledig overzicht van het product.

Bij het aanvragen van Gespreid Betalen zal Klarna een kredietcheck uitvoeren, dit kan inhouden dat we informatie opvragen bij het BKR. 
Mocht de opgevraagde informatie bij het BKR reden geven om het krediet te weigeren, dan zult u hiervan bericht ontvangen.

Uw persoonlijke gegevens worden behandeld in overeenstemming met de geldende wetgeving en niet aan derde partijen verstrekt voor advertentiedoeleinden. 
Klarna gebruikt uw persoonsgegevens voor het uitvoeren van haar diensten tot het verstrekken van een krediet, identiteitscontrole en voor interne analyse. Voor meer informatie over de verwerking van persoonsgegevens door Klarna verwijzen we u naar onze privacystatement.

Voor vragen of opmerkingen is Klarna telefonisch te bereiken op (020) 80 82 852, van maandag tot en met vrijdag tussen 8.00 uur en 17.00 uur.
https://cdn.klarna.com/1.0/shared/content/legal/terms/EID/nl_nl/account

 

6. Algemene voorwaarden voor gespreid betalen met Klarna:
https://cdn.klarna.com/1.0/shared/content/legal/nl_nl/account/terms.pdf

7. Europese Standaardinformatie inzake consumentenkrediet:
https://cdn.klarna.com/1.0/shared/content/legal/nl_nl/secci.pdf

8. Krediet prospectus gespreid betalen:
https://cdn.klarna.com/1.0/shared/content/legal/nl_nl/credit_prospect.pdf

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Algemene Voorwaarden Miracle Mode

Algemene Voorwaarden. 1

Artikel 1 -Definities. 1

Artikel 2 -De ondernemer 1

Artikel 3 -Algemene bepalingen. 1

Artikel 4 -Het aanbod. 2

Artikel 5 -De overeenkomst 2

Artikel 6 -De verwerking & Levering. 2

Artikel 7 -Het retourneren van producten. 2

Artikel 8 -Force Majeure. 3

Artikel 9 -Klachten & procedures. 3

Artikel 10 -Privacy. 3

Artikel 11 -Garantie. 3

Artikel 12 - Wijzigingen van de Algemene Voorwaarden. 4

 

Artikel 1 -Definities

  • Consument: Een koper als natuurlijk persoon die rechten en plichten draagt.
  • Ondernemer: Miracle Mode
  • Dag: Werkdag
  • Bedenktijd : 14 werkdagen
  • Herroepingsrecht: De mogelijkheid om binnen de bedenktijd de koopovereenkomst te beeindigen.

 

Artikel 2 -De ondernemer

Miraclemode

Fonteinstraat 7
4141 CE, Leerdam - The Netherlands

E-mailadres: info@miraclemode.nl

KVK-nummer69725632
Internationaal Btw-nummer: NL857985516B01


 

Artikel 3 -Algemene bepalingen

1. Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op alle producten die Miracle Mode verkoopt op haar site. De algemene voorwaarden wordt de klant ter kennis gesteld vooraf aan de aankoop in de webshop.
2. De algemene voorwaarden kan ter alle tijden onder het kopje algemeen onder aan de site gelezen worden en digitaal opgeslagen worden.
3. Let op: voor betalingen via Klarna gelden er afwijkende voorwaarden voor de betaling en retour.

4. Deze algemene voorwaarden en de inhoud kunnen ter aller tijde door de ondernemer gewijzigd worden. De ondernemer is niet aansprakelijk voor de gevolgen van fouten in of op haar website. Aan onrechtmatige prijsinformatie kunnen geen rechten worden ontleend. Aanbiedingen zijn slechts geldig zolang de voorraad strekt gedurende de aangegeven looptijd.
5. Op de algemene voorwaarden is het Nederlands recht van toepassing, tenzij er andere termijnen zijn vermeld dan de wet het voorstelt.
6. De prijzen die op de site zijn weergeven zijn inclusief BTW.

 

Artikel 4 -Het aanbod

1. Indien een aanbod een beperkte voorwaarde heeft of onder een beperkt voorwaarde geschied, wordt dit nadrukkelijk in het aanbod vermeld.
2. Het aanbod wordt na mate de voorraad aangeboden.
3. Indien de gewenste maat niet onder het product vermeld wordt, is hij uitverkocht.
4. Het aanbod is onderbouwd met voldoende informatie, dat voor de consument duidelijk is wat hij van het product kan verwachten.

 

Artikel 5 -De overeenkomst

1. De overeenkomst komt tot stand zodra de algemene voorwaarden zijn aanvaard en de bestelling is geplaatst.
2. De ondernemer zal zorg bijdragen aan de passende technische en organisatorische maatregelen voor het betaalsysteem.
3. De ondernemer zal zorg dragen aan de volgende informatie na de tot totstandkoming van de overeenkomst:
a. Het e-mail adres en telefoonnummer van de ondernemer waar de consument terecht kan voor vragen en klachten over de plaatsing van de bestelling.
b. De leveringstermijn van de bestelling aan de hand van een track en trace code.
c. Het factuur met daarop de informatie van de bestelde producten.
d. Het retourformulier met daarop de aanwijzingen voor retourmeldingen.

 

Artikel 6 -De verwerking & Levering

1. De ondernemer zal de grootst mogelijke zorgvuldigheid in acht nemen bij de verwerkingen en de voorbereiding van de bestelling.
2. Op het moment dat er door de ondernemer wordt geconstateerd dat de product(en) een productiefout bevat, wordt er zo snel mogelijk contact opgenomen met de klant  voor een eventuele oplossing.
3. Door de ondernemer wordt er gestreefd om de bestellingen die elke werkdag voor 18:00 uur wordt geplaatst, de volgende werkdag te laten leveren bij de  consument.
4. Bestellingen in het week-end worden de eerst volgende werkdag verwerkt en de werkdag erna bezorgd.
5. Als plaats van levering geldt het adres dat de consument aan de ondernemer bekend heeft gemaakt. De ondernemer sluit zich uit voor levering van de bestellingen op een foutieve aangegeven adres.
6. Voor de levering van de bestelde producten is de Nederlandse wet van toepassing.
7. De bestelling kan uitsluitend geannuleerd worden binnen 24 uur, mits het nog niet is opgestuurd.

 

Artikel 7 -Het retourneren van producten

1. De producten kunnen geretourneerd worden binnen 14 (veertien) werkdagen na ontvangst in origineel verpakking, mits het ongedragen is en de prijskaart aangehecht is.
2. Sale producten kunnen niet geruild worden. Voor sale producten krijgt de consument een online kortingscode, die bij de eerst volgende bestelling gebruikt kan worden.
3. Lingerie en nachtmode kan uitsluiten geruild worden in originele verpakking met aangehechte prijskaart binnen 14 (veertien) werkdagen na aankoop.
4. Retour kan op 3 (drie) manieren aangevraagd worden;
A.  Online via de account van de consument op de website.
B. Online door een mail te sturen naar info@miraclemode.nl
C. Via de retourbon die in het pakket wordt meegestuurd.

5. Bij elk bestelling wordt er een retourbon meegezonden, die nauwkeurig ingevuld moet worden en in de retourdoos gestopt moet worden samen met de factuur. Let op: de factuur is uw aankoop bewijs.
6. De consument hoort uitvoerig en duidelijk de reden voor retour aan te geven op de retourbon.
7. Let op: de ondernemer kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor pakketjes die niet aangetekend geretourneerd wordt.
8. Zodra de retour door De ondernemer wordt ontvangen, wordt het zo snel mogelijk verwerkt.

9. Indien de consument een artikel retourneert voor een maat groter/kleiner of een ander product, wordt deze zo snel mogelijk naar de ondernemer opgestuurd. LET OP deze regel is van toepassing indien de voorraad strekt. De consument wordt aangeraden om de voorradigheid van het gewenste product op de site van de ondernemer te controleren en de ondernemer te bellen of te mailen.
10. Indien de consument zijn/haar geld terug eist, wordt deze na ontvangst van retour maximaal binnen 15 (vijftien) werkdagen terug gestort op de rekening.
11. Let op: De retourskosten zijn volledig voor rekening van de consument.

 

Artikel 8 -Force Majeure

Zowel de ondernemer als de consument is niet verantwoordelijk voor de achterstand van prestaties en de vertraagde levering als gevolg van een force majeure. Een Force Majeure is een gevolg van een gebeurtenis wat zowel de ondernemer als de consument niet had kunnen voorkomen. Een Force Majeur is inclusief maar niet gelimiteerd handelingen van God, oorlogen, arbeids stakingen of geschillen, economisch politiek verbod op handel, overheid beslissingen of enig ander Force Majeure gebeurtenis.

 

Artikel 9 -Klachten & procedures

1. Voor eventuele klachten kan de consument zowel schriftelijk als telefonisch contact opnemen met de ondernemer.

 

Artikel 10 -Privacy

1. De ondernemer garandeert dat de persoonsgegevens van de consumenten niet aan derden verkocht of  gepubliceerd zal worden, tenzij dit noodzakelijk is voor het bezorgen van de producten en alle betalingstransacties.

 

Artikel 11 -Garantie

1. Op schoeisel geldt een garantie termijn van maximaal 4 (vier) weken na aankoop.
2. Op de winterjassen geldt een garantie termijn van 4 (vier) weken om te ruilen na aankoop.
3. Op de winterjassen geldt een garantie termijn van 3 (drie) maanden om de jas na aankoop te retourneren voor reparatie op de kosten van de ondernemer.

 

Artikel 12 - Wijzigingen van de Algemene Voorwaarden.

1. De wijzigingen van de algemene voorwaarden zullen middels mail aan bestaande klanten vermeld worden.
2. De gewijzigde Algemene Voorwaarden zullen direct vermeld worden in de webshop onder het kopje Algemene Voorwaarden.

 

2 november 2015
Miraclemode.nl